träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

GRATTIS !!

Av anette - 1 januari 2012 12:06

 



Dessa ord o även en låttext kommer från Jesson som vann Nyårstävlingen !!

Stort Grattis !


Jag fick in många klatchiga o finurliga motiveringar , och det var super svårt att välja ,  men att få  en trallande motivering fick mig att både le & skratta !!

(Tack för hjälpen gubben min att välja )


Tack för alla fina bidrag !!


 


 
 
Linda

Linda

1 januari 2012 13:09

Stooort Grattis Jesson!! Vilken finurlig o rolig text :)

Vad snygg du gjort bloggen! Superfint när det ser ut som "molnkant" däruppe eller hur man ska säga. Och headern är såå snygg, läckert!! Tror jag ska fixa ihop en ny header i dagarna jag med. Man vill ju förnya sig lite ibland liksom :)

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

1 januari 2012 13:37

Tack vännen , ja det var dax att städa bort julen här inne. Ska ta tag i granen hos oss, den e torr o fnöskig ;(

kramis

 
Jeanette

Jeanette

1 januari 2012 14:48

Med dom orden så var hon absolut värd att vinna, Grattis Jesson!
Och du, Anette, ha ett riktigt gott nytt år!
Här inne var det nytt o fräscht, skönt att få bort julen... förhoppningsvis försvinner den hemma hos oss i början på veckan.
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

1 januari 2012 15:21

Halloj vännen , tack för komplimangen , ja nu vill man fräscha till sidan med lite nytt ;)

kram kram

 
maria

maria

1 januari 2012 15:08

Vilken fin slogan till produkten :) och grattis Jesson till vinsten :)

God fortsättning på 2012 finaste du <3

Kramar Maria

http://www.forsnetblogg.se/Maria

 
Jessica

Jessica

1 januari 2012 15:16

Åh wow! Jag vann alltså? Vad roligt! Så himla glad jag blir! Tack söta, jag fb:ar över min adress till dig per omgående! =) Puss, puss och kram!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

1 januari 2012 15:20

Härligt att du blev så himla glad !!! En liten överraskning så här på nya året ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards