träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Hujedamej ....... Emil

Av anette - 3 januari 2012 16:56

Håll i hatten det stormar. Stormen Emil är på väg in över skåne , bara namnet säger ju en hel del , eller hur ??? Klass 2 varning är utfärdad. Ja du milde vilket skitväder. Vad hände med vintern ???

Trädgårds o sopkärl stod ute på vägen när vi kom hem från Ishallen !

Tro det lr ej men även jag åkte ett par varv för mig själv. Det jag inte riktigt kan fatta är vuxna som försöker sig på skridskoåkning utan HJÄLM !?!?!!!

Visst har det hänt att även jag åkt utan hjälm , men för de som åker för första gången o är som Bambi på halk is ..... olyckan kan lätt vara framme !!


  


Psssst .....

jag sa ju att jag skulle fixa en pärm till mina veckomatsedlar ;0) !!!


 

 
 
Jeanette

Jeanette

3 januari 2012 18:27

Jag önskar jag hade hälften av din energi ;-)

http://jeurima.blogspot.com

anette

3 januari 2012 21:05

O jag som tycker jag har låga batterier !!

 
Linda

Linda

3 januari 2012 21:05

sant, vill man att barnen ska ha hjälm får man ju faktiskt föregå med gott exempel. Själv skulle jag aldrig ställa mig där utan hjälp, knäskydd, ryggskydd, armbågskydd, och helst inrullad i en madrass också och ÄNDÅ skulle skaderisken vara stor, så bra är jag haha ;)

Usch otäckt med storm. Här blåste hustaket bredvid oss av förra veckan när Dagmar härjade. Det vägde liksom två TON. Och en lyktstolpe gick av på mitten. otäckt!

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

3 januari 2012 21:07

Jag avskyr dessa stormar , så otäcka !!! Hihi kan se dig framför mig ;)
kram

 
Jessica

Jessica

4 januari 2012 07:01

Fin bok för dina recept! Jag älskar ju böcker. Framförallt tomma böcker som man fyller med sitt alldeles egna innehåll precis som du gjort nu... =) Bra jobbat!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

4 januari 2012 09:00

det e super kul !!

 
Susanne

Susanne

4 januari 2012 11:56

Ja du, den där Emil härjar här också... och snart ska jag "härja" på dejtingsajterna ...haha.

http://kandy.se

 
Mariette

Mariette

4 januari 2012 16:26

Vilken fin bok! Det är ju precis en sån man behöver, jag har matsedlar lite slarvigt intryckta i en hylla. Jag brukar hämta inspiration till mina på Tasteline =)

http://mariettesrora.blogg.se

anette

5 januari 2012 08:16

Ja du jag har kört med lösbladssystem ;( hoppas detta ska bli bättre ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards