träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Brevet på bordet

Av anette - 5 januari 2012 08:18

Vaknade denna morgon av regnet smattrande på fönsterna ;( Vad är det för vinterväder vi har ??? Tror det är många som längtar till vår o värme nu.

Gick ut i köket o tände upp lite lampor , mitt på köksbordet står ett vadderad kuvert till mig !! Visste precis vad det skulle innehålla , mina armband från Xenobia Design !!! Har ni ännu inte kollat in hennes skapelser tycker jag absolut ni ska göra det. Hennes fb sida .

Det fusade armbandet ska matcha mitt fusade halsband som jag har sen innan !!!

Visst e de läckra , enkla o stilrena. Lite lekfulla & perfekta att använda på mitt jobb , där jag jobbar med barn. Fjärilarna kommer säkerligen bli något för den att sitta o små pela på hihi !!

Inte att förglömma de små söta hjärtformade spännena !!


       



 

 
 
Jeanette

Jeanette

5 januari 2012 09:12

Mina grejer kom i går, och jag blev så nöjd!
Jag är också såld på hennes hjärte-knäppningar.
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

5 januari 2012 10:27

tyvärr var ett för litet för mig ;(

 
Linda

Linda

6 januari 2012 22:06

Men så fint!! Glasfusing är ju så vackert. Verkar dock vara en riktig konst att lära sig.
Det lila armbandet med pärlorna var ju också himla snyggt. Vad duktig hon är!

Kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards