träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Familjesöndag

Av anette - 8 januari 2012 17:48

 

Om man blundar för allt bråk mellan kidsen , det dystra vädret o den förbannade hostan , så har det varit en härlig söndag !!

Vi lyckades få platser till Alvin & gänget 3 på 13:00 visningen !!! Perfekt tid tycker jag.

En sevärd film men härliga ljusglimtar och bra musik , men både jag o gubben tyckte ljudet var så lågt. Med tanke på att där e så många barn i publiken som pratar och prasslar med

sina godispåsar hihihi !

Därefter körde vi hemåt. Stannade på ett köpcenter och käkade tidig middag på Khai & Mui . De har en supergod asiatisk buffé ! Blev så mätt & belåten. Därefter blev det matinköp på Ica Maxi. Nu påbörjar vi våra matsedlar och vi köpte hem allt som behövdes !

Nu är vi hemma, bråket escalerar och jag försöker avnjuta en kopp kaffe !!

I morgon är sista lediga dagen , det blir fikadate med en väninna på hemmaplan och fortsatt fritidsverksamhet i huset .... med andra ord , en hel drös med kompisar ;0)

Önskar er en underbar afton !!


 

 
 
Linda

Linda

8 januari 2012 18:37

Låter som en kanondag!! Jag tror jag ska titta på den där filmen trots att det inte finns några kids i huset haha. Jo killens dotter kanske man skulle tjata ner i filmsoffan. :)
Duktig du är som gör matsedlar, det skulle garanterat behövas här också.

Tack för din goa kommentar hos mig <3

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

anette

8 januari 2012 18:55

Klart du kan se den !!! Jag tror man uppskattar den på ett annat vis !!

kram själv snälla du

 
Jeanette

Jeanette

8 januari 2012 21:29

Surt att du har trillat över förkylning nu igen :-(
Jag vågar knappt säga det, men jag har varit frisk nu i några veckor, sen innan jul tror jag. Det är bara lungan som lämnar spår men jag behöver nog bara coola så löser det sig säkert!
Njut av din sista lediga dag, jag börjar i morgon, barna på tisdag.
Kram på dej

http://jeurima.blogspot.com

 
maria

maria

8 januari 2012 22:07

den vill jag med mina småttingar :)
kanske ska göra det nästa helg...

ha en go dag i morgon på fikat <3
kramar fina

http://www.forsnetblogg.se/Maria

 
maria

maria

8 januari 2012 22:08

den vill jag se :)

kram kram

http://www.forsnetblogg.se/Maria

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards