träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Fullmånens intrång

Av anette - 10 januari 2012 06:01

 



God morgon vänner , vilken usel natt rent ut sagt !! Jag sover dåligt förinnan , men denna natt var kass. Jag vände & vred på mig o var klar

vaken ena minuten o kraftiga hostattacker som avlöste sig.

Konstig känsla i kroppen  - japp det var fullmånen som trängde sig på min sömn !?!

Det slår aldrig fel , likadant varenda gång !!


Reagerar ni på fullmånen ??


Nä en kopp kaffe , så man piggnar till inför årets första heltids dag ;0)


 

 
 
Jessica

Jessica

10 januari 2012 06:37

Jodå, fullmånen påverkar mig enormt, jag sover mycket oroligt eller nästan inte alls då. Människan styrs ganska mycket av månen tror jag och framför allt kvinnor, för vad händer med oss en gång i MÅNaden...? ;o) Ha en bra dag på nya jobbet!

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

10 januari 2012 17:34

ja det har du ju helt rätt i ;)

 
Linda

Linda

10 januari 2012 19:32

Jag tror precis som Jessica att månen påverkar människor mer än vi tror. Jag sover dåligt och både jag, mamma o mormor får en hemsk huvudvärk varje gång vid fullmåne, blir på taskigt humör osv. Fast man brukar komma på det först efteråt haha. Jag tror det har med vattnet i kroppen att göra, och att månen påverkar nivåerna. Jag hörde iaf någon liknande teori för några år sedan som inte lät så dum :)

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards