träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Urlakad fredagssill ;)

Av anette - 13 januari 2012 15:50


 


Fredagen den 13 : e Och just nu känner jag mig helt urlakad och tömd på energi . Jobbet som heltid är lite väl mycket och energin töms totalt under jobbtid. Men jag fullkomligt älskar det , underbara barn o personal som jag verkligen trivs med. Nu skulle man haft rätt utbildning !!!

När jag kommer hem fortsätter ju arbetet med andra sysslor. Idag är jag bara tvungen att ta fram Mr Hoover and miss Duster. Även om jag slutade 14:00 kommer jag att få ligga i. Dammsuga o damma , längtar faktiskt efter att få städa av hela huset och få bort de sista detaljerna som påminner mig om den gångna julen ...

Jag sover dåligt pga min hosta

o inatt har jag fått sällskap av Fridas krupphosta ..... snälla ge mig lite energi !!

Hoppas min älskade sys kan skaka lite liv i mig ikväll ;0)

Det ska minsann bli rödvin i mina stoooora fina glas ;0)


 


Ha det bäst alla där ute !!


 

 
 
Linda

Linda

13 januari 2012 16:57

Åh jaa det är så jobbigt när man känner att alla energi är som bortblåst. Men inte så konstigt när du jobbar heltid plus familj och hem liksom. Kan tänka mig att det blir en -hel del- att stå i.

Oj jag hade glömt att det är fredag den 13 idag haha. Bäst man håller sig inne då ;)

Hoppas du får en trevlig kväll med rödvin och gott sällskap ;)

Kramar
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

 
Jeanette

Jeanette

13 januari 2012 17:06

Låter tufft! Tyvärr kan jag inte dela med mig, den lilla energi jag har behöver jag själv framöver... efter besök hos maken på sjukhuset i dag så inser jag det..
Men du kan få en kram i alla fall *kram*

http://jeurima.blogspot.com

 
Mariette

Mariette

13 januari 2012 17:40

Jag är så avis på alla som har heltid, får inget gjort här hemma när jag är ledig så mycket =(
Städa inte ihjäl dig, skål och ha en trevlig kväll

http://mariettesrora.blogg.se

 
Jeanette

Jeanette

14 januari 2012 10:57

Jag garvade åt din hyacint, men senare såg jag min vita amaryllis.. HAHA... och den såg likadan ut!
Du har en Award att hämta hos mig, hoppas den kan pigga upp dig!
Kram

http://jeurima.blogspot.com

 
veronica johansson

veronica johansson

14 januari 2012 20:05

Här kommer en bamsestor kram med en massa energi till duktiga dig <3

http://blogg.mama.nu/wavva

 
Primrose

Primrose

16 januari 2012 12:22

Rött vin i dom tjusiga glasen hoppas jag gör susen! ,-)
FY för hosta, hade själv en otäck hosta innan Jul som höll i sig länge, sen dotterns krupphosta, inte undra på att du är slut!
SKICKAR HÄR ENERGI till dig genom tankens makt ,-)
Kul att du gillar ditt jobb, kul att jobba med barn , men klart att det känns i huvudet när du kommer hem!
Ha det FINT KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards