träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Kikar in ;0)

Av anette - 17 januari 2012 16:43

Jag måste bara få skriva , mår nästintill dåligt när jag inte får plita ner en rad lr två !!! Ännu sämre när jag inte hinner kika in hos er andra !!! Tusen tusen tack för de varma kommentarerna jag fick i förra inlägget kram på er alla   .

Om vi som hastigast ska dra förra veckan , min första riktiga arb vecka på mitt vikariat !! Det är så attans kul , Den andra nya kollegan på avdelningen är en störtskön tjej som inte drar sig för att ta för sig - me like big time ! Kommer bra överrens med henne oxå o vi får våra goa skratt ihop !!

Rutiner på hemmafronten ska dock inarbetas ..... under torsdagen var jag gråtfärdig när jag såg hur hemmet blivit åsidosatt !!! Fick riktig prestationsångest. På fredagen fick jag hit min syster o systerdotter på middag , helt underbart. Sen kom två väninnor till o det snackades ut på småtimmarna.

Lördag var det hockeymatch på hemmaplan. Lilarna spelade super bra i bägge lagen.  Sen blev det en powernap för hela familjen då vi skulle bort på kvällen ;0). I gott sällskap fixade vi lite käk o hade super trevligt. Ni kan tro vi var trötta när vi kom i säng och söndagen gick inte i många knop ! Grabben var på kalas o jag o Frida kollade på Sammie när hon spelade match...... Sen blev det

A - lags match på kvällen..


Nu e vi inne på ny vecka o denna dag blev så toppen när jag såg ett välkänt paket i brevlådan !!!

Jäpp , nya smycken ;0) från Xenobia Design !!

Ett halsband som bara e såååå snyggt , saknar lite halsband så detta kom väl till pass. Sen ett armband i riktigt vintagestil med ursnygga berlocker !!!

Är sjukt nöjd med dem !!


   

Glöm inte kika in hos henne !!!


Ps , ni glömmer väl inte att deltaga i min utlottning på FB sidan ???


Ha det gott  


   

 
 
Jessica

Jessica

18 januari 2012 09:27

Du lever! Yiahoo!
Och det är så roligt att du trivs med jobbet även om det är svårt för dig att få ihop alla bitar. Tänk på de där 21 dagarna det tar att bygga upp en ny vana. Sen går det av bara farten! :OD

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

18 januari 2012 13:55

Hihi , du e så go vännen !! Helt plötsligt mår jag prima igen !!!

 
maria

maria

18 januari 2012 18:36

Visst är det svårt att hinna med när man jobbar...det skulle vara perfekt att jobba 4 dagar i veckan för att sen vara ledig i 4 :)
Vilka fina smycken du har köpt...

Må så gott !
Kramar Maria

http://www.forsnetblogg.se/Maria

 
Linda

Linda

23 januari 2012 20:59

Nämen oj dessa smycken hade jag nog missat. Gud så snygga!! Vilken härlig mittenpärla! Kan tro att det blev ett uppskattat paket :)

Vad härligt att det klickar med nya kollegan! Bra arbetskamrater gör ju verkligen nästintill hela jobbet kul.

Kram kram
Linda

http://www.smyckenbyell.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards