träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

" Hårdrock och diskelasor " ...

Av anette - 19 januari 2012 19:50

... dagens buskis !!

Eller ja .... visst låter titeln som en riktig teaterfars ;0) typ Stefan & Krister ...

För er som inte riktigt förstår vad jag menar är buskis formen av teater som ofta betraktats som folklig och som en del av populärkulturen, och inte som finkultur.

Det har vi sysslat med idag tycker jag !!! Vi har kört riktig poppigt här hemma .

Hårdrock på hög nivå , som blir mer och mer populärt eller hur ...... städningen av kidsens rum lämnades över på entreprenad , japp det gjorde vi idag , även om det är en mer kostnad haha .... kidsen fick bekänna färg fniss . Priset för det , en veckopengs avlöning ...

Kan ju inte påstå att varken hårdrock eller städning kategoriseras som finkultur.


Men nu e kidsens rum rena från nock till grund !!! Det tog många tjat o diskussioner , lite tannagnissla o lättsamma tårar , men de fixade det

o jag tror att både jag o gubben e fullt nöjda med deras prestationer !!

Jag är på väg in i vardagens verklighet !! Tjoo hoo ;0) , även om det bara är ett vikariat så är ddet ändå ett heltidsjobb för tillfället ;0) , lr hur ??



   

 
 
Jessica

Jessica

20 januari 2012 06:21

Jag ÄLSKAR Stefan & Krister! Det spelar ingen roll vad det är, fin- eller fulkultur, man kan väl blanda?! Ja, fyffan, hårdrock är det bästa som finns att städa till! Man får sådan energi! Härligt med ett riktigt städröj - bra jobbat! Och bra att ta hjälp. :)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

20 januari 2012 06:32

Se där fler saker vi har gemensamt ha ha!!

 
Mariette

Mariette

20 januari 2012 12:37

Avis jag blir på er som är färdiga. Själv ska jag precis gå igång med städningen =) Det får bli rock här också. Ha en skön fredag!

http://mariettesrora.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards