träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Hej mitt vinterland

Av anette - 12 februari 2012 15:17


Ja inte blev det många timmars sömn för mig.

Hade sjukt kul med grannarna igår o klockan blev över 02.00 innan huvudet landade på kudden. Lika pigg e jag ändå trallala :0). Vi åt trerätters , jag lagade till förrätt våffel langos med tillbehör såsom gräddfil , räkor , hackad rödlök samt svart kaviar och champagne.

Till varmrätt åt vi Sjötunga Walewska enligt mitt vis . Shit så gott det blev !!!!! Denna rätt kommer att göras fler gånger. Grannfrun hade gjort en sjukt god blåbärs cheezecake , yummie vilken meny !

Jag känner mig så pigg trots få timmars sömn. Tror det är vädret som påverkat mig. Vaknade upp till ett snöklätt skåneland. Thjoohoo , det e ju sååå härligt !!

Efter sen frukost kom jag o gubben oxå ut , gick en sväng bortom backen så kidsen fick åkt lite stjärtlapp. Jodå ett par åk även för mig !!! Min fina vintermössa fick hänga med :0)



Ha en fortsatt fin söndag , det ska jag ..... det r ju hockey på tv ;)

 
 
Amanda

Amanda

12 februari 2012 17:30

åh vilken söt header!
ställ gärna nån fråga på min frågestund o gör mig glad!
kram♥

http://a-manda.bloggplatsen.se

 
Mariette

Mariette

13 februari 2012 05:54

Ser ut och låter som en fantastisk meny.
Kyla är tyvärr inget för mig =(

http://mariettesrora.blogg.se

 
Jeanette

Jeanette

13 februari 2012 08:43

Allt ser ju jättegott ut! Och med trevligt sällskap kan det bara bli Bingo!
Kram

http://jeurima.blogspot.com

 
Primrose

Primrose

13 februari 2012 12:25

Läcker varm vintermössa!
Vilken Meny,jag som är hungrig hela tiden!!!!
Den skulle passat mig utmärkt! ,-)
Efter en sån kväll blir man härligt glad o pigg!
Ha det fint,KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jessica

Jessica

14 februari 2012 05:58

Låter som en härlig helg! :O)

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Primrose

Primrose

14 februari 2012 10:51

Fy så läskigt! Vilken rektor! Under all kritik.
Stackars killar vilken chock det måste ha varit,sånt kan ju verkligen sätta sina spår, dom behöver ju rätt hjälp från början!
Förstår din oro med identifieringen!
Man kan ju bara tänka hur chokad man skulle ha blivit själv om man fått en pistol riktad mot sig!
Hur tänker rektorn,inte alls alls tydligen! Skrämande!
Ha det fint, vilken chock du måste ha fått också.
STOR KRAM Primrose

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Ingen bild

grannfrun

18 februari 2012 07:47

Ja, det får bli en repris hemma hos oss! :)

anette

19 februari 2012 13:13

låter som en underbar ide´tycker jag !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards