träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Hjärtans dag

Av anette - 14 februari 2012 18:49

En dag som många har firat på olika vis kan jag säkerligen tro. Själv firade jag den hos frissan. Jag är åter kortklippt o ny fräsch färg , nu känner jag igen mig själv igen ;0)


 


Jag fick super gulliga kort från kidsen och en chokladkorg från min älskade. Tur att han älskar mig för den jag är ..... han gillar kanske mina valkar .... ja ja när korgen e tom får jag väl bruka allvar , eller ?? Tack o lov att det inte var röda rosor , det är så klisché tycker jag . Men många vill ju gärna ha de röda o det får de naturligtvis !!


     


Kusin Sammie kom precis förbi för att överlämna ett hjärtekort till kusinerna .... aweeeee så gulligt av henne , pöss på dej tjejen , We löv U too !!!


Ha en fortsatt fin   dag på alla sätt o vis.


 

 
 
Primrose

Primrose

14 februari 2012 20:31

Fina kort och smaskig choklad! Fick tulpaner röda och chokladhjärtan,gott!
Ha det mysigt.KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jessica

Jessica

14 februari 2012 21:11

Härligt att få bli ompysslad av frisören! Bra present till dig själv denna alla hjärtans dag. Fast du har ju blivit rejält firad av familjen också. Mysigt. :o) Kram på dig all the way från Kungsbacka! <3

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

pia

15 februari 2012 06:27

Så snyggt
Härligt at bli uppskattad, gulligt av man och barn
Anmäl dig till ett lopp så kan vi börja springa ihopa :-D

 
Jeanette

Jeanette

15 februari 2012 20:24

Ser fräsch ut!
Kram

http://jeurima.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards