träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Smile and you will get a smile in return

Av anette - 21 februari 2012 17:38

Morgonen började lagom bra .....

låt mig säga såhär , kofångaren på bilen har sett bättre ut , hm ....... men när jag tänker tillbaka o återberättade för gubben , kunde han inget annat än små le hihi ...... bild .... nopp så lågt kommer jag inte släpa ner mig haha ....

Fettisdagen firade vi på jobb , med små mini semlor som barnen fått baka ;0)

Vi hade många goa skratt ihop .... gillar mina kollegor !!!

När jag kom hem var huset fullt med ungar ..... nästan ..... kändes så när man klev in i vår trånga tvättstuga ... men även här möttes man av skratt , tjo & tjim ...

Det fick minsann bli tulpaner med hem från affären ...... tulpaner får mig på så gott humör !!!


 


ute brinner grillen , gubben ska bjuda på grillade karibiska fläskfilé stubbar !!! Spännande :0)


 

 
 
Primrose

Primrose

22 februari 2012 12:11

Oj det lät spännande, din gubbe tänker laga till ,-)))
Härligt att du triva på ditt jobb, betyder så mycket att man har det kul och trivs med sina kompisar man jobbar med.
Tulpaner ,jag ler också.
Visst är det så att ett leende smittar av sig ut, man blir glad.
Ha det fint! KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards