träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

All happens for a reason

Av anette - 9 mars 2012 17:01

Grabben e riktigt krasslig , 39.7 ligger temp på från o till hela tiden. Själv håller min förkylning i sig , men jag behövde nog dessa  hemma dagarna . Vissa dagar har känts lite kämpiga , skönt att bara få va , även om man inte är riktigt på topp ännu . Ischias nerven spökar för fullt oxå ...

Nu ska jag i största mån försöka hitta lite fredagsstämning ;0)

Jag fick tulpaner igår ..... eller rättare sagt , de stod med på handle listan men gubben valde två buketter istället för en fniss !!

De får mig att må bra.


Myspys på er


     


Märks det att jag gillar min nya kamera ;0) !?!

 
 
Ingen bild

Piroska

9 mars 2012 17:15

Krya på dig! Förstår att du behöver lite extra vila. Åh vilka vackra tulpaner klart att du behövde 2 buketter!=) Ha en skön och vilsam helg, kram Piroska

anette

9 mars 2012 17:29

Gud så glad jag blev att du kikade in

 
Primrose

Primrose

9 mars 2012 17:55

Jodå jag kan börja gissa att nya kameran är godkänd! ,-))
Härligt med dubbla buketter med tulpaner, tror din gubbe är riktigt smart ,-)))
Men fy då, är det en riktig influensa sonen råkat ut för!
Ett varmt KRYA PÅ DIG till honom!
Härlig Helg hörrni!
KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jeanette

Jeanette

9 mars 2012 21:51

Underbart med tulpaner,
Krya på er!
Kram

http://jeurima.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

10 mars 2012 16:24

Härligt med mer blommor än du tänkt dig. Det blir gärna så när gubbarna handlar har jag märkt. Vi är värda mer än vi tror, helt enkelt. ;o)

Jag förstår att du älskar din nya kamera och det är jättekul att se hur du leker, testar och provar massa olika saker med den. Härlig kreativitet! :O)

Och på tal om kreativitet, nu har du visst fixat en ny header - igen - fan jag får ju prestationsångest. ;-) Jättefint typsnitt du har använt; jag älskar det gemena g:et!!! :OP

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

10 mars 2012 17:07

jag gillar oxå de g;na , skriver själv
sådana !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards