träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Nostalgi snacks ;0)

Av anette - 9 mars 2012 18:02

 


Minns ni när man kunde köpa dessa på Väla centrums torg kiosk ???

Detta blir vår fredagsmys !!

 
 
Primrose

Primrose

9 mars 2012 18:49

Riktigt illa att besöka dig med ser jag,,-))))
Jag blir urhungrig och sugen. ser himla gott ut!
Jag har ingen stoppknapp nu,när jag börjat äta igen,hungrig hela tiden.
Du får sätta ut en varning innan du lägger ut sånt här smarrigt i fortsättningen!
Ha det gott! KRAM KRAM Primrose ,-)
Kommer jag inte in i sommarkläderna,vet jag vilka som bidragit till det ,-)))))

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Mariette

Mariette

12 mars 2012 03:26

Dom ser ju riktigt goda ut, fast det är nog inget jag har ätit någon gång =)

http://mariettesrora.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards