träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Do not shout hello until you are across the stream

Av anette - 12 mars 2012 08:58

Sjukstugan är nu öppen ...

Grabben är fortfarande inte helt kry , en förbenad hosta som suger musten ur honom. Jag börjar själv bli lite trött på att gå hemma , dels är grabben rastlös , sen saknar jag jobbet. Tji fick jag då , jag var hundra på att bara bli hemma idag oxå. Igår kväll blev så tösen kass . Kan vara magsjuka om hon nu inte ätit något olämpligt ..... tiden får utvisa. Har precis ringt jobb o meddelat att jag även blir hemma i morgon.

Idag ska jag o grabben försöka beta av högen med läxa han fick hem i fredags !! Jag kan inte riktigt förstå att man ska få hem så mkt om man nu är sjuk !!?!?! När ska man göra läxan ? Den där första feberfria dagen eller ? Då lär han bli sittande hela dagen för jösse namn ..... Vi får se hur mycket han orkar , min trollunge. Lillfisen har bäddat ner sig o sover !

Ha en fin dag där ute !!


 



 



 

 
 
Primrose

Primrose

12 mars 2012 10:42

Vilken himla otur!
Håller med,det är väl klart han inte orkar med en massa läxor när han är sjuk!
Han blir ju matt,då är det vila,sova och lite mys som gäller.
KRYA PÅ ER ALLIHOP!
KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

12 mars 2012 11:33

Ja ibland undrar man hur de tänker ....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards