träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

Helgen som varit

Av anette - 10 april 2012 18:57

Påskhelgen kom och gick , tösen var krasslig hela lovet tyvärr men det hindrade oss inte från att umgås i goda vänners sällskap ;0) Redan på torsdagen faktiskt.

Jag , sys och grannfrun tog oss ett par glas i husvagnen som som stod på framsidan ;) Vi kom ju aldrig iväg med vagnen den helgen men det hindrade ju inte oss hihi.......

Påskafton firades i vanlig ordning hos oss med min älskade sys med familj & morfar ! Det blev grillning !!


Min sys ställde gärna upp på en bild ;) Visst e hon fin !!

 


Sötare påskkärring får man leta efter ...

 


Älsklingen hade på sig sina nya byxor och var både snygg o modern ;)


 


Grabben var fin han oxå och poserade gärna ;0)


 




Påskdagen var vi bjudna på middag över hos våra goa grannar !! Hade super kul , med smarrig mat & pilkastning !! Tack Sofi & Charlie för en kanon kväll <3


 


 
 
Jeanette

Jeanette

10 april 2012 19:33

Snyggt med röda brallor, min make har också ett par men blir utskrattad av döttrarna när han tar på sig dom!
Kram

http://jeurima.blogspot.com

anette

10 april 2012 19:42

Här blir man den häftigaste föräldern !!

 
Jessica

Jessica

10 april 2012 20:35

Fina porträtt av dina nära och kära.
Låter som en trevlig påskhelg. :o)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

10 april 2012 20:57

Japp , det var en toppen helg ;)

 
Mariette

Mariette

11 april 2012 11:49

Härliga bilder. Vad ni är lika, du och din syster.
Får sommarvibbar när man ser er kasta pil... åhh soooommaaar =)

http://mariettesrora.blogg.se

anette

11 april 2012 18:19

Alla säger så fast vi tycker inte vi är ett dugg lika ;)

kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards