träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

like a bulldog

Av anette - 18 april 2012 18:19

 


Fy fan vilken skit jobbig dag !!! Tårarna brände bakom ögongloben när jag lämnade jobb

.... trött var jag förinnan och vid  minsta lilla som kändes för mycket

försvann en knippe energi ;0) . Men som jag sagt förinnan ..... jag har en urtjusig fasad ;)

Det var med öppna famnen jag sen stod nere på skolgården och fångade upp mina trollungar med rosen röda kinder och härliga leenden !!!

Jag tackar gud för min vilja och envishet som fick mig att ställa mig på min crossmaskin o trampa milen i ren frustration !! Kände både blodsmak o gammalt tidningspapper i flabben !! Jag bäftade som en gammal bulldog ... ja även gubben hörde o undrade om jag brukade låta så haha !!!

Ni kan tro jag höll på att dura av efter 7 km denna dag ........ men jag gjorde det på 35 min , målet är att fixa det på  30 min innan semestern , vi får väl se hur det går .

Nu håller jag kväll o kryper upp hos gubben i soffan !


 

 
 
Primrose

Primrose

18 april 2012 20:45

Tuff dag! Hoppas du mår mycket bättre nu!
Det är en engelsk husvagn, ny, dom är mycket billigare i England än här!
KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jeanette

Jeanette

18 april 2012 21:56

Du verkar behöva en kram, så här kommer en ;-)

http://jeurima.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards