träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

on it´s way home

Av anette - 19 april 2012 17:25

Vi har nu sagt farväl till sommarbostaden vi haft i 8 år


 


Och bosätter oss i den " nya " vagnen


 


Den är på väg hem ikväll !!!!!

 
 
Ingen bild

Anneli

19 april 2012 17:42

Då blir det väl lite firande imorgon,ska boxen med eller,fniss

anette

19 april 2012 17:45

hihi japp ;0)du e såå välkommen sys

 
Ingen bild

Piroska

19 april 2012 19:04

Oh vilken fin vagn! Lyyyyyxigt värre passar bra till denna förhoppningsvis härliga sommar som väntar oss! Kram

 
Primrose

Primrose

19 april 2012 19:15

SÅ SNYGG! ,-)))
Tänker lägga ut bilder på vår nya.
Visst är det kul med husvagn ,-)))
Ni blir helt klart kanonnöjda!
Ha det gott! KRAM KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
carina jonsson

carina jonsson

19 april 2012 21:31

Men du.....det var en fin vagn och nu blev jag såååå sugen ska du veta ! Vi har haft vagn i många år när ungarna var yngre och jag gillade det :) Många långa turer har vi tagit och det är så himla mysigt.Hoppas ni snart får njuta av första turen med vagnen.Sköt om dig / kram

http://www.svartangel.n.nu

 
Jeanette

Jeanette

20 april 2012 15:13

Åh, vad spännande!
Ha en skön helg,
Kram sötis ;-)

http://jeurima.blogspot.com

anette

21 april 2012 17:51

du e så snäll , blir så glad av dina små goa kommentarer !!

 
Mariette

Mariette

20 april 2012 16:04

Nämen, vilken fin! Åhh, vad avis jag blir. Nu kan jag också tänka mig husvagnssemester.
Då får ni skåla med lite gott vin och mys i den nu i helgen.

http://mariettesrora.blogg.se

anette

21 april 2012 17:52

jag fullkomligt älskar campinglivet !! Lite speciellt !!

 
Primrose

Primrose

21 april 2012 11:06

Oj trodde jag svarat på den här ,-))))
KANONSNYGG är den!!!
kommer att bli härligt att semestra i!
Vi köpte vår i England, en ny, för det är mycket billigare där!
Hoppas på en kanonsommar nu bara ,-)))
Ha det fint, vi har en ruskhelg vädermässigt ,-))
KRAM från mig Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

21 april 2012 17:51

ja jag kommer absolut trivas i den !!

kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards