träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Fredag igen

Av anette - 4 maj 2012 07:31

 


Visst känns denna fredagen extra speciell , eller ?? Det tycker jag för veckan har varit så kort ! Jag öppnar famnen för denna fredag , jag känner mig en smula trött , onekligen pga pollen o medecineringen av den !! trött i både kropp & knopp ;0).

Sitter här med lite träningsvärk oxå , var ute o tog mig en löprunda igår på 7 km !! Härlig känsla for genom min utmattade kropp , underbar natur , härligt sällskap o dunka dunka i hörlurarna !! Ibland är det det lilla extra som behövs !!

ikväll ska man försöka vara lite social på syrrans kalas !! Vi får väl se hur länge ögonlocken orkar hålla sig uppe ;0)


Önskar er alla en Toppen fredag !!!




 

 
 
Mimmi

Mimmi

4 maj 2012 08:30

Önskar dig en toppenfin fredag, och hoppas att det blir skoj på din systers kalas !!
KRAM

http://mimzzan.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

5 maj 2012 16:41

Hoppas du fick en riktigt trevlig fredag. Ville bara titta in och säga hej och önska dig en skön helg. /Kram

http://kol-patienten.blogspot.com

anette

5 maj 2012 18:33

Detsamma vännen !

 
Isacs mamma

Isacs mamma

5 maj 2012 16:56

vilken vacker bild!!

http://isacsmamma.blogg.se

anette

5 maj 2012 18:33

tack !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards