träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

En helg medavkoppling

Av anette - 13 maj 2012 19:35

Efter fredagens stress för att få allt klart var det skönt att komma fram till vagnen !!! Jag fixade ihop lite taco mys medan gubben klippte gräset. Barnen var väck i ett nafs - deras kompisar var ju där.

Sen bänkade vi oss framför hockey på tv. Jag var totalt slutkörd , nickade till flera gånger , så till slut lyckades min älskling övertala mig att gå till kojs. Det började blåsa på kvällen och på natten drog stormen in . Shit sååå rädd jag var , var hundra på att förtältet skulle få luft under golvet o lyfta. Det blev inte många timmars sömn och till slut fick vi surra fast tältet i bilen !!

Det vill jag inte uppleva igen ...

Sen sprack himlen upp , solen tittade fram , kidsen for iväg , vilket härligt gäng de utgjorde ;0) , kepsar på tre kvart o små stöddiga camping troll hihi !!!

Vi fick fint övernattningsbesök i form av min sys !!!

Skönt att få träffa henne denna veckan ! Trots underbart sällskap var vi ganska trötta o somnade gott innan midnatt .

Idag har jag inte gjort många knop !! Suttit o myst i solen o småplockat då och då !

Camping värden Stefan var super snäll o blåste upp hoppeborgen i form av en clown för våra små som fanns kvar !!!

En härlig avkopplande helg med mina älsklingar   med liiiiite smågnabb hihi .... men det glömdes bort snabbt ...


 


 
 
Mariette

Mariette

13 maj 2012 22:38

Så gött det låter. Måste vara härligt att åka iväg bara sådär. Brukar ni sticka iväg varje helg?

http://mariettesrora.blogg.se

anette

14 maj 2012 05:55

så fort tillfälle ges , tyvärr blir ju trädgården drabbad , har en del att fixa med nu hihi ...

 
Ingen bild

Anneli

15 maj 2012 20:39

Tack för att jag fick komma,hade supermysigt!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards