träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Läslistan

Av anette - 14 maj 2012 20:16

Suck o pust ..... ibland kan det lilla bli för mkt !

Hade gjort en läslista över de bloggar jag följde med länk o allt.

Jag råkade radera möget !?!

Så tro inte att jag har glömt er , tar bara lite längre tid att hitta er !!!

Bare with me friends !

Kanske någon som kan hjälpa mig ?

Har en befintlig läslista både på blogger samt google reader.

Kan man inte bara exportera den via en html kod lr nåt ??

Datageni som man är ..... not ;0)


Annars har allt gått ganska lugnt till , spånar på kommande tävlingar o hoppas kunna glädja er med en härlig vinst !!

Solen har strålat på oss och jag har varit på gott humör !!


 


Ni glömmer väl inte utlottningen

scrolla ner så finner ni den





ta hand om !!


 

 
 
Jeanette

Jeanette

14 maj 2012 22:05

Tappa inte bort mig ;-)
Kramar

http://jijsdagar.blogspot.se

anette

15 maj 2012 05:51

Lovar !!!

 
Mariette

Mariette

15 maj 2012 10:53

Visst är det så jäkla irriterande. Ibland tar blogg.se bort utkast som man gjort och det gör mig så himla sur =(
Ha en bra dag i solen i alla fall =)

http://mariettesrora.blogg.se

anette

15 maj 2012 19:19

Nej men sååå trist !!!

 
Jessica

Jessica

15 maj 2012 15:18

Jag har mejlat supporten och hoppas att de ska återkomma med ett svar om var man lämpligen kan klistra in sin html-kod. :O)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

15 maj 2012 19:19

Då håller vi tummar o tår ...
Men sen har jag problemet med att hitta html koden hihi ....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards