träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Jag kan bara jag vill

Av anette - 15 maj 2012 19:31

Är fem ord som e så jäkla lätta att uttala men så svåra att genomföra , eller vad tycker ni ? Jag beundrar alla fina människor som lyckas ändra på sin livsstil - shit vilken utmaning & prestation !!!

Det är en av mina utmaningar som ska få utvecklas i lugn o ro . Men samtidigt en led i en morot som ska tagga mig till toppen. Idag lyckades jag tex komma hem från jobb , komma in utan att få panik o ångest över allt som skulle fixas ! Det var sköööönt att komma hem från jobb . Jag tog allt i lugn takt utan stress o vet ni vad ........ en riktig AHA upplevelse !!! Det jag inte hinner idag .... ska bara vänja mig vid ett nytt tankesätt ;0)

Haft fint väder även denna underbara tisdag.

Älsklingen har hjälpt till med städningen - shit så mkt det hjälpte mig !!!

Så här lätt skulle det varit varje vecka !!

Onsdag i morgon , kort arbetsdag , sen håller jag lååååååååååååååång helg !!

Och ni kan tro att jag ska njuta , fånga dagarna o låta de komma som de vill !!!


 

 
 
Ingen bild

Piroska

15 maj 2012 22:07

Låter som en superstart på denna långhelg. Våga delegera och inte göra allt själv varken på jobb eller hemma, allt behöver inte vara 100%. Ibland räcker 70-80-90% ganska bra, det är inte bara du som behöver vara på topp det gäller ju alla i din omgivning också. Kram och ha en skön långhelg!=)

 
Mariette

Mariette

18 maj 2012 21:36

Du har helt rätt! Livet är så kort och värdefullt, så varför stressa..?

http://mariettesrora.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards