träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Sommarens Versace väska ....

Av anette - 14 juni 2012 21:06

Haha nu tror ni nog att jag har hittade DEN väska från Versace !!!

Vem skulle inte vilja äga en sådan väska , speciellt om den var rosa , typ denna lr hur !? Så jädrans snygg alltså !!!


 


ALLT som e rosa e ju bara såååå piffigt sommartid !!! Och precis som jag skulle gjort , föll min kära syster på en vin box med liknande namn o den rosa färgen


 


Eftersom vi bägge var lediga i morgon .... mer lr mindre , e inte riktigt på topp ännu , men ett glas rosé men älskade sys kan man inte tacka nej till !!

var detta då ett vin som uppfyllde den yttre skönhetens lockelse ???

Nopp , inte enligt våra smaklökar !!! Här betalade man nog för den kartongväska som man fick på köpet .... den går inte ens att återanvända som väska  !!!! Det var både beskt & torrt !!!

I vilket fall som helst , så fick jag en pause i vardagsbestyrerna som jag försökt genomföra mellan mina hostattacker o nysningar !!

Kidsen fick sig en längre utevistelse - till deras behag ..... " håll er rena så kan ni va ute lite längre o slippa kvällsduschen " ... hörde jag mig själv säga ... mitt samvete sa ... jovisst mammajersmyr , vem tror du på ?? !!! Men de lovade mig hederligt o trovärdigt med sina små charmiga blå ...

Kallade in kidsen runt halv nio för att få dem i ordning till sängen ....

NÄÄÄÄ men va f - n , grabben var lerig från knäna och upp till öronen o tösen ... ja det vill jag inte ens berätta !! Det blev att placera dem i badkaret !!!

Jag önskade att jag hade kunnat leta min väg fram i garaget för att hitta högtryckstvätten !!!

ja ni förstår , i vår värld existerar inget garage utan ett extra förråd .....

men jag kände inte för att leta , utan det fick bli de hederliga kökssvamparna ....

" aj mamma du gnider bort mitt skinn ..... men mamma nu har jag bara underhuden kvar ... du milde vad jag skattade !!!

Kontentan i det hela är ju faktiskt att

Skitiga barn är lyckliga barn !!!

De bråkade inte över huvudtaget , jag & sys fick egen tid med ett lådvin som fick oss att känna oss  lite lyxigare och glamorösare ,0)



Natti vänner


 

 
 
Ingen bild

Anneli

14 juni 2012 22:14

Ja du sys,kände mej riktigt lyxig med boxen i cykelkorgen,Sammie fick en rolig o härlig kvalitetstid med kusinerna o vi fick prata av oss men vinet,nja har smakat bättre:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards