träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Raggisar & Lusekofta

Av anette - 25 juni 2012 06:54

Brrrrr

Jag säger det bara 11 grader

Lider med lillfis som ska stå utomhus på simskolan idag !!

Igår kväll åkte minsann raggisarna på !!! Hade jag sen haft en riktig lusekofta hade den också åkt fram !

Det känns som höst , man vill krypa upp o dra en gosig filt om sig , tända levande ljus och mysa. Längtan efter att sitta ute sena sommarnätter har passerat revy.

Jag längtar trots allt till semestern nu - en riktigt välbehövd sådan. Få rå om familjen !! Det har varit en omställning att arbeta heltid , både för mig o gubben men främst för kidsen !! Tror de behöver riktig föräldratid nu ett par veckor framåt !!! Minst 4 veckor ska vi tillbringa tillsammans


Nu ska jag försöka få upp dem .... ny vecka ..... tillbaka till vardagen ;0)

 
 
Cilla

Cilla

25 juni 2012 22:21

Usch för att stå ute på simskolan! Det är ju jättekallt. jag sover med raggisar=D

Sv:Tack! Det är väl nån 40årskris jag drabbats av eller nått;p
Ha det gott!

http://cillapillas.blogg.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards