träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Hopp & Skoj

Av anette - 9 juli 2012 12:37

Vilken härlig start på semestern !! Anlänt till campingen o våra goa camping vänner , sys med familj anlände oxå !!

På kvällen blev det hopp & skoj för barnen ! Ni kan tro att de njöt i fulla drag . Det hoppades o slogs volter om vart annat !

Det lagades god mat tillsammans , o senare kom glada vänner över på en eller två goa glas !!


       



Glöm inte tävlingen sista chansen den 12 juli !!!

 
 
Freja

Freja

9 juli 2012 20:00

Ohh, sådana där har mina ungar oxå hoppat i, de hade fantastiskt kul!
Sv: Dottern är nyss fyllda 12, vi har gjort så här en gång tidigare, då var hon kanske 10. Då skötte hon sig rätt länge efter det, men sen föll hon tillbaka i gamla vanor, få se hur det fungerar den här gången...

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
Eva Wikmark Walin

Eva Wikmark Walin

9 juli 2012 23:24

Ser härligt ut! har ni alltid campat? jag har faktiskt aldrig gjort det... verkar som om barnen tycker att det är riktigt mysigt :).... ha en fin semester!

http://blogg.amelia.se/evawikmarkwalin

anette

10 juli 2012 10:28

Japp det har vi , barnen älskar det !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards