träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 11 juli 2012

Magplask & motionssim

Av anette - 11 juli 2012 21:58

Är det semester så nog fasiken ska man bada !!! Efter lunch packade vi in kidsen i bilen o drog bort till Brottet !

En helt underbar friluftsbadsanläggning !!! Efter 10 min öppnade himlen sig ..... förvånad

.... NOT !!

Vem brydde sig , ja inte barnen i alla fall ! Jag beslutade mig för att fixa lite motionssim. Mitt mål var simborgarmärket på 200 m . OBSERVERA ...... jag har inte simmar på åratal o definitivt inte sen min arm pajjade !!! Jag fixade 600 m !!! Sen stack det i hela armen ut i fingrarna . Efter 30 min pause tog jag 400 m till !!

Fatta att jag var strong nöjd med mig själv !!!

Kidsen hade så himla kul ..... sanna fiskar !!


 


 


 


Nu ikväll har vi avnjutit en brolier middag borta hos sys !!!

Hur många lagar brolier på grillen ??  Jo syrran !!


Har egentid med datorn o bloggen just nu !!! Kidsen o gubben e borta hos våra

goa campingvän Josef  !! Har fixat med bidragen som kommit in till

sommartävlingen !

 

Passa på ..... sista deltagardatum 12 Juli !!

 
 
Jessica

Jessica

12 juli 2012 05:34

Ja, ungar badar ju oavsett väder och temperatur i stort sett och det är det som är så härligt. Det är mest vi vuxna som längtar efter den där blå himlen och solen tror jag.

(Bra jobbat med simmandet, Anette)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

12 juli 2012 10:43

Tack vännen , känns i kroppen idag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards