träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Sommardoften

Av anette - 13 juli 2012 10:09

 


Sommaren har kommit av sig helt och hållet. Inte ens lönt att gå och vänta på solen !! Jag e fortfarande tacksam att jag aldrig for runt o letade efter DEN bikinin i år !!! Den gamla duger gott de få gånger jag badar !! På tal om bad , fixade minsann 1 km simning i går , så på två dagar simmade jag 2 km !!! Ni kan tro att jag har spagettiarmar i dag haha !!!

På sommaren fylls man av så många otroligt härliga sommardofter .... kloret från friluftsbadet , havsdoften av tång och salt , blommor till tusen , rapsfälten , grillosen som lägger sig som en dimma över campingen runt 19.00

Jag har en doft som förföljer mig .... sommarregn , blöt asfalt !!

Visst har det sin tjusning men inte en hel sommar .....

Vi myser i allafall på vår camping med härliga vänner , men visst märks det på barnen ... små gnälliga o irriterade på varann !!

Ha nu en fortsatt fin dag , här ska det minsann bli både snaps & midsommar mat , så det är dax att komma igång med förberedelserna !

 
 
Jessica

Jessica

13 juli 2012 12:39

Vädret kan man ju tyvärr inte rå på, men det kan väl omöjligt hålla på så här heeela semestern...?

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

15 juli 2012 08:02

Tur att sommardofterna infunnit sig iallafall. Men som du säger så får vi nog glömma den varma ljuva sommaren iår. Trist men bara att kostatera. Ha en fin dag. kram

http://blogg.amelia.se/ankan67

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards