träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Härligt besök

Av anette - 8 augusti 2012 13:29

Idag har jag haft goa Piroska och barnen på besök !!! Det var en roligt återseende . En fd kollega där jag vikarierade innan !!

Hon är alltid lika go & glad så det blev många härliga skratt :0)

Barnen kom bra överrens o tjejerna var snabbt ner i poolen !!

Tack för de fina blommorna vännen !!!!


      

 
 
Ingen bild

Piroska

8 augusti 2012 14:32

Tack själv för en trevlig stund, alltid kul att träffa dig!=) Kram

 
Annika

Annika

8 augusti 2012 18:11

Vilka vackra blommor. Och härligt med besök. Ha en fin kväll. Kram

http://blogg.amelia.se/ankan67

 
Primrose

Primrose

8 augusti 2012 20:29

Kul med glada vänner, kan man skratta för ofta, NIX! ,-))))
Hon ser härligt glad ut oxå!
Hoppas det inte regnar hos dig! det gör det här!
KRAM Primrose ,-)
Åkte förbi där du bor i somras, tänkte ett tag ringa..... men med tanke på att jag inte var frisk,(diarrèrna) så nej det fick vara förstås! ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

anette

8 augusti 2012 20:59

Härliga du !!!
kramis

 
Fru P

Fru P

8 augusti 2012 21:57

Härligt med positiva vänner som är glada och goa :)

Vad skoj att du hittat till oss och självklart finns det hopp, inte bara hopp utan mer än så ;) Jag skulle vilja berätta mer ingående om min resa från sjukdom till helt frisk, men det blir ett väldigt långt inlägg. Inte så lätt att korta ner en sådan historia. Men du får gärna fråga mig något om min resa om du är nyfiken ;) Delar grna med mig av mina erfarenheter och framgångar :)

Jag hoppas jag kan inspirera dig via inläggen till att komma dit du med <3

kram Fru P

http://attraheramera.blogg.se

 
Freja

Freja

8 augusti 2012 23:07

Kul med trevligt besök!

http://blogg.amelia.se/reddevil

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards