träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Efter regn kommer sol

Av anette - 9 augusti 2012 10:11

Hur ofta har vi inte sagt det själva eller hört den förut ?

Vaknade till regn , regn , och åter regn !!! Poolen är ju färdig monterad , har jag badat ..... ?

Nix pix ! Nu är även värmepumpen installerad ,

håller en temp på 24 grader vilket är ju helt ok men det blåser o regnar !!!!!

Jag vill oxå bada , men en badkruka blir jag när det är kallt i luften så jag får snällt invänta solen ...


 

 
 
Malin

Malin

9 augusti 2012 10:20

Om du håller dig nere i vattnet så är det ju varmt. Sen får du springa in ;-)

http://orkanensmitt.bloggplatsen.se

 
Therese

Therese

9 augusti 2012 11:57

SV: Mina tjejer dansar Jazzfunk, street, balett och tävlingsdisco. Den stora börjar dansskolans danslinje i höst (på kvällstid) och får några fler ämnen bla highheels/latinjazz, funk/house. Mellan dottern går i specialgrupp jazzfunk, balett och street och lillasyster på disco/jazzfunk. Tävlingsdisco kör de alla tre,så vi reser runt på tävlingar på helgerna och skjutar/hämtar på dansskolan alla dar i veckan! kan de brås på mamma tro som dansat sen jag var 6 år ;-)

http://blogg.amelia.se/majvorsmemoarer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards