träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

Hittat läslusten

Av anette - 10 augusti 2012 17:41

Jag är en typisk semester läsare men inte förrän nu har läslusten lossnat :)
Jag gillar sanna berättelser . Har ni läst Trasig ??? En bok jag aldrig glömmer . Nu har jag läst en liknande ....
Jag kan inte förstå hur vuxna människor kan skada barn !!!!!
I denna boken får man följa Stuart som utnyttjas , misshandlas , hamnar i fängelse efter att mördat sin styvfar tills han får upprättelse . En bok värd att läsa .
Nu inväntar jag nya böcker jag knappat hem från adlibris .

 
 
Primrose

Primrose

10 augusti 2012 19:14

Bra med lästips! Bara bilden såg sorlig ut!
Vilken underbar pool, du såg ut att trivas.
Ja en strand det ÄR sinnesro det ,-)
Ha det fint! KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Jeanette

Jeanette

10 augusti 2012 19:39

Jag gillar också sann-berättelser... men det går bara att läsa nån gång ibland, jag mår så dåligt av dessa hemska böcker. Läste om Pojken som kallades Det för många år sedan, hade jag träffat den mamman hade jag nog kunnat döda.
Kram o kul med läslusta igen.
Vad har du beställt för böcker?

http://jijsdagar.blogspot.se

 
Freja

Freja

10 augusti 2012 19:40

Jag läser året om, men håller mig helst till deckare av olika slag. Jag brukar beställa från Bokus, och det är nog dags för en ny beställning nu!

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
Cilla

Cilla

10 augusti 2012 23:37

Kriminalare och verlighetsbaserat gillar jag mest att läsa.
Jag väntar på böcker från adlibris men det tar en väldans tid tycker jag. =)

http://cillapillas.blogg.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards