träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

konsten att placera rätt

Av anette - 12 augusti 2012 16:38

Vi är på väg hem efter en härlig helg uppe i vagnen . Bilen packades till bristningsgränsen , även tomatplantan kommer med hem :)
Det är en konst att placera sakerna för att få med så mkt som möjligt.
En annan konst med campinglivet är ju att få den ultimata placeringen av sitt ekipage , tältet i rätt riktning och så pass Gott om plats till ett utemöblemang :) .....
Sitter småleende o tänker på dagens utövning för att placera vagnen åt nästa års nya grannar !!!! Vilket engagemang :) Det backades hit , det backades dit , stegades och mättes hahaha ....
Ska bli spännande o se hur vi själv vänder vår vagn till nästa säsong ;)



Lite bilsvammel :)
Over n' Out

 
 
Annika

Annika

12 augusti 2012 19:11

Ja, det är viktigt så det blir rätt. ;) Ha en fin avslutning på söndagen. Kram

http://blogg.amelia.se/ankan67

 
Primrose

Primrose

12 augusti 2012 21:20

Ja, att vara kvar på samma ställe, då gäller det att få ut så mycket som möjligt, det är ju inte vi, men sett andra ,-)))
Men mysigt får dom!
Nu har jag satt ut några bilder på vår nya ,-)
KRAM Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

 
Fru P

Fru P

12 augusti 2012 22:22

Grattis till boken :) Den attraherade du till dig bra ;)

Fru P <3

http://attraheramera.blogg.se

anette

12 augusti 2012 22:44

Tusen tusen tack !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards