träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

Lyckosam ;0)

Av anette - 16 augusti 2012 09:39

En härligt avslappnad dag på trädäcket !!!

Visst bråkade kidsen , det blev hårda ord , toma löften men i övrigt en toppen dag .

Framför allt när jag fick en stund själv med barnen ...... inget emot deras kompisar , men ibland vill man ha trädäcket lite för sig själv.

Kidsen planterade sina nektarinkärnor samt ätbara sommarblommer , vi låg på gräset och snackade skit o tro´t om ni vill men jag hittade två st fyrklöver !!!

Hm ...... köpa en lott eller ett spel på lördag tror jag ;0)


         


Ursäkta min supersnygga " pool " frisyr hahaha ..... hemma får man se ut som man vill eller ??


Jag fick även hem ett paket med en hudprodukt som jag ska prova och sedan recensera !!!

Ska bli spännande - e ni nyfikna ???

 
 
Jessica

Jessica

16 augusti 2012 17:17

Låter som en skön dag.

Åh, TVÅ fyrklöver till och med?! Turen knackar på din dörr tror jag minsann. Lagen om attraktion kanske redan har börjat ge resultat. Undrar vad som händer sen när du väl börjat läsa boken... Let me know! ;o)

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

16 augusti 2012 17:23

Hihi ... ja vem vet vad som kan hända ;0)

 
Jeanette

Jeanette

16 augusti 2012 18:40

Alltid nyfiken när det handlar om hudprodukter!
Och din poolfrissa är riktigt cool :-)
Kram

http://jijsdagar.blogspot.se

anette

16 augusti 2012 19:08

Nu vet jag varför jag tycker om dig vännen ;0)

kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards