träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Koko - Nat

Av anette - 20 augusti 2012 08:32

Har fått äran och prova deras produkter !!! Ett nystartat företag med en härlig produkt !!

Kan inte säga något negativt om denna nya spännande produkt !

Min torra hud väcktes åter till liv , mjuk som en " baby rumpa " :0)

Koko-Nat Pure Virgin Kokosnötolja innehåller
100 % handgjord på de tropiska öarna av Fiji!
100 % utan tillsatser - endast ren kokosnötolja!

Jag har testat följande dofter

Neutral kokosnöt samt Ananas

Doftar av mild kokos och ananas , perfekt till barnen

Frangipani (blomma)

Doftar något skarpare , idealet om man vill dofta gott utan deodorant ;0)

Doften håller i sig lääääänge :0)

 

Koko - nats oljor är unika i sitt slag , jag använde den överallt , även i ansiktet.

Var väldigt förvånad att den funkade på mig då jag lätt får " finnar 2 av oljiga cremer i ansiktet.

Den håller !!!

Efter tre långa bad i poolen var jag precis lika mjuk och man kände att oljan fanns kvar.

Man känner sig inte oljig utan huden blir len med en gång.

Läste på deras facebook sida att den kunde användas på sår.

Grabben som har benen fulla med skrapsår och plåster fick testa !!

Istället för att såren inte läkte under plåstret , fick han lite olja som la

sig som ett läkande skydd över !

Jag kan varmt rekommendera denna produkt !!

 

 

 

Bilden tar er direkt till deras facebook sida , kika in !!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards