träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Tillbaka till skolan ...

Av anette - 22 augusti 2012 08:12

Ni vet den där pirrande känslan barnen får när det är skolavslutning ...och man förväntar sig solsken ...

Det var sådana kids vi följde med ner till skolan . Men vips så var de väck , själv stod jag där som ett fån ... det var ju tösen som ville att jag skulle följa med ner. " hej då " pussen skedde i all hast på flera meters avstånd från skolgården , grabben sa kyligt hej då , ingen puss där inte !!!!

Det var bara till att traska hemåt igen , jag som var nyfiken på tösens nya fröken ;0)

Det var en härlig syn att se alla de små förskolebarnen

komma med sina allt för stora ryggsäckar på ryggen :0)

Ofta regnar det på skolavslutningen och sen e det toppen väder när de börjar igen . Idag e det tvärt om .... regner öser ner . Välbehövligt men ack så trist. Nu när jag äntligen har trädäcket för

mig själv !! Nå väl , jag har soffan för mig själv haha .....

Hoppas ni alla får en toppen dag i skolan !


 

 
 
Annika

Annika

22 augusti 2012 16:01

Så fina de är!! Känner igen det där. De bara försvinner och själv står man som ett fån. Ha en fin kväll. Kram

http://blogg.amelia.se/ankan67

 
Freja

Freja

22 augusti 2012 20:21

Fina skolstartsbarn! Mina börjar skolan nästa vecka, inte en chans att jag får följa med ;)

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
penny

penny

23 augusti 2012 09:43

Vad fina dem är :)

http://mammapenny.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards