träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 3 september 2012

Vinnaren är ......

Av anette - 3 september 2012 07:23

Visste precis vad jag skulle skriva . Började med att kika in hos min blogg väninna !! Ofta har vi inlägg med samma ämne och så var fallet idag !! Hm ..... hur ska jag nu formulera mig så att det inte ser ut som om jag efterapar henne ;0)

Kika gärna in på hennes blogg , alltid fina bilder o bra inlägg !!!

Jag ville i alla fall TACKA alla ER som deltagit i min

HERMIONE TÄVLING !!

Det är ALLTID lika roligt att få anordna dessa tävlingar åt Er , mina fina läsare , även om en del av er endast kikade in just för tävlingen ! Så många kommentarer !! Även om det är tävlingen som e dragningskraften är det så himla kul att se !! Fortsätt kika in och lämna gärna ett avtramp , fler tävlingar kommer inom kort ;0)


Grattis Sofie Altuntas Lindholm !!!

 


Hoppas du kommer få lika mkt glädje som mig med mina Hermione produkter !

Hör av dig med din adress , vinsten skickas från Hermione !!


 
 
Jessica

Jessica

3 september 2012 11:53

Synd att jag är så morgonpigg då och att vi råkade ha samma vinstdag den här gången... ;o) (Tackar allra ödmjukast för extralänkningen också, såklart!)

Och yay, hippa hurra & grattis Sofie Altuntas Lindholm till de fina Hemione-produkterna!

http://jesson.bloggplatsen.se

 
Freja

Freja

3 september 2012 21:04

Grattis till vinnaren!

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
Ingen bild

Sofie L

4 september 2012 09:57

Vill tacka igen för denna fina vinst. Mailade dig igàr och hoppas att mailet kom fram

MVH Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards