träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

Happy friday

Av anette - 7 september 2012 08:23

Höstrusket har kommit till Skåne . Det blåser och regnar ......

Denna helgen ska husvagnen hem . Gubbe & son ska upp i helgen och plocka hem den. Jag o tösen stannar

hemma o har egentid ;)

Kidsen behöver komma ifrån varann lite så detta blir kanon och ha lite kvalitetstid med oss föräldrar !

Det blir tjejkväll i morgon , sys och dotter kommer hit ! Vi ska laga god mat o bara ha kul , kanske spela spel eller varför inte lite fotbad ;)

Igår var jag på veckans absolut bästa träningspass . Johanna ledde passet och hon e såå drivande och go !! Man sliter som ett djur och även när man e i skedet att ge upp , fortsätter man trots allt !

Kände mig sjukt nöjd när jag körde hem !!!

Nu ska jag komma igång så jag hinner allt !!

Önskar er alla en GO FREDAG !!!

 

BJUDER ER PÅ EN SOMMAR BILD ;0)

 

 

 

 

 

 
 
Therese

Therese

7 september 2012 09:01

Önskar dig en underbar Fredag!

http://blogg.amelia.se/majvorsmemoarer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards