träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 14 september 2012

Håll i hatten

Av anette - 14 september 2012 07:57

Nu kommer resterna från stormen Leslie in ! Rena höstvädret idag , regn och rusk...  Idag blir det att hålla sig inomhus och hoppas på att sakerna inte flyger sin kos.

Det känns i kroppen att jag tränade igår , men wow vilket roligt pass !! Kan inte nog berömma Johanna för toppen ledarskap ! Alltid på gott humör , härligt tempo o super bra musikval.

Igår anlände lite fler hudvårdsprodukter som jag ska testa och sen ska ni läsare få chansen att prova dem ni med .

En kokoskräm för huden som lämpar sig för både vuxna och barn från Färg & Förändring.

Färg & Förändring är ett företag med fokus på ekologisk hudvård. Kärnan i deras verksamheten är sitt eget märke Flowers, som vi utvecklat under många års tid.

Ska även bekanta mig med ansiktsprodukter från Eilas. 

Deras produkter är registrerade hos Läkemedelsverket som hudvårdsprodukter. Dei säger inte att produkterna har botande eller läkande effekt, men de hjälper huden att bättre klara de påfrestningar den utsätts för.

Båda företagen producerar ekologiskt vilket är ett extra plus !! Kika in o bekanta

er med deras produkter.

Håll nu utkik efter nästa tävlingsperiod !!!

Ett tips är ju att följa mig på bloglovin eller på facebook :0)

Och ni som fortfarande tvekar på om ni vill vinna den fina budskapstavlan från C och njuta

där kommer läggas till vinster till den ;0) Så tveka inte !!

Önskar er alla fina läsare en toppen fredag !!


 


Haha ..... inte många som vågar anta min möss utmaning !!! Fegisar ;0)

 
 
dianasdrömmard

dianasdrömmard

14 september 2012 11:03

Kul men nya hudvårdsprodukter, skulle behöva testa något nytt.Ha en härlig höstfredag kram Diana

http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

anette

14 september 2012 12:22

Detsamma !!

 
Johanna

Johanna

14 september 2012 14:01

Ja det blåser rätt bra :(

Har inte varit på väla sedan 2007, så vet inte, inte min favorit affär heller, men hoppas hitta klännning, om inte annat blir det kul och träffa vivi! :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards