träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 17 september 2012

Fartfylld helg

Av anette - 17 september 2012 09:09

Vilken helg det har varit , full rulle minst sagt !!!

I lördags firade hockey föreningen 40 år med olika jippon i hallen ! Grabbens lag spelade första träningsmatchen och gick hem med en vinst i bagaget !

På kvällen blev det fondue kväll hemma hos oss . Syster & familj samt pappa & Linda kom !

Ni kan tro vi åt haha !!!

Senare på kvällen gick vi bort till Tivolit !!

Där var typ inget folk så man slapp ju köa !

Jag o syrran passade på att åka en karusell själv , ja det var bara vi två och vi åkte nog i minst 15 - 20 minuter !!! Killen letade upp låtar som vi ville lyssna på och vi hade skit kul !!

Sen var det upp i tid på söndagen då det var dax för tösens första träningsmatch ! Tyvärr vann de inte men tösen vår gjorde minsann tre mål !!!

 


 


 


Nu är en tävling avslutad , än finns det en dag kvar att kunna vinna en Black soap !!! Ni finner tävlingarna i högra menyfältet ;0)

 
 
Therese

Therese

17 september 2012 09:25

Wow full rulle! Två Hockeybarn, ja då har ni att göra! Länge sen man åt fundue, nostalgi! Kram

http://blogg.amelia.se/majvorsmemoarer

 
petra

petra

17 september 2012 20:52

hej hej
Åhh va härliga bilder =) skönt med fartfyllda helger =)

Ja visst är det kul med nya läsare.
Gillar din blogg , lär ju titta in igen
kram

http://zupermamman.blogg.se

 
Linda

Linda

17 september 2012 22:51

Härliga bilder och en härlig helg ni har haft!

Sv: ja, det där med självförtroendet har jag också svårt för...inte alltid men ofta att kunna säga vad jag står för i större grupper, blir lätt osäker på mig själv då. Men jag tror att det är ngt man ständigt arbetar med mer eller mindre omedvetet som vuxen.

Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Yohanna i Las Palmas

Yohanna i Las Palmas

18 september 2012 00:13

Tivoli.
Vilka minnen från barndomen som kommer upp. Men sist jag satte mig i en karusell blev jag så himla åksjuk.
Jag!
Hå hå ja ja man börjar väl att bli gammal ;)

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk om du skulle bli sugen:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/september/real-life-mysstallen.html

http://yohannailaspalmas.webblogg.se

 
Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ewa (mamma till 6 döttrar)

18 september 2012 08:01

Gud vilken härlig helg!! Men jag kan inte åka karusell för då blir jag "grön" ;)

Kram

http://tjejmorsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards