träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Welcome to my world

Av anette - 18 september 2012 07:30

Tänk vad tävlingar kan göra skillnad , eller har jag haft turen att mitt besöksantal ökat

just because of me ?? Oavsett så är det himla roligt och välkomna ska ni vara allesammans . Har själv gjort lite nya besök både här och där o hittat nya spännande bloggar . Det är både bra och dåligt med såååå mkt ledig tid framför datorn :0) ! Man får inte mkt gjort hihi ...

Idag blev det ett besök på VC , grabben har ont i magen. Har vi riktigt otur kan det vara blindtarmen.

Otur då vi får långväga besök utav tre familjer . Planerna var att åka på Tivoli i Köpenhamn !

Ja vi får väl se hur det fortlöper .....

Synd om grabben i vilket fall som !!

Det är regnigt ute , typiskt höstväder o nu frodas de sista ogräsen ...


 

 
 
Linda

Linda

18 september 2012 12:18

Mig har du iaf inte fått som följare av din blogg pga dina tävlingar ;-) Nä, jag tycker om ditt sätt att skriva och vad du skriver om!
Tråkigt med din pojke, hoppas att det inte är blindtarmen!
Ja, det är ett väldigt höstrusk här idag, grannar som vi är ;-)

Känner igen det där med data +ledig tid. Det är ungefär likadant här. Skriver en del via mobilen, försöker hålla det nere när barnen är runt mig. Just nu sover lilleman middag och gissa vem som kastar sig på datorn? :-) (det, man/jag är inte klok...vad man kan bli beroende)

Ha en bra dag.
Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

18 september 2012 21:19

Ahhh, mig hade du ju redan innan och jag är inte här bara för tävlingarna.
:O)

Hoppas det går bra med pojken och att ni kommer iväg på ert Tivolibesök.

http://jesson.bloggplatsen.se

anette

18 september 2012 21:44

Du tillhör ju inventarierna !!!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards