träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Stort Ogilla !!

Av anette - 18 september 2012 18:13

Usch jag gillar inte att se mina barn ha ont !!! Och ont har han ....

Han hade bakterier i sitt urin och fick medicin mot urinvägsinfektion ....

men min magkänsla säger blindtarmen .....

Symptomerna stämmer mer in på det , han har ju liksom inte ont när han kissar !!!

Stackar älsklingen !!


 

 
 
Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ewa (mamma till 6 döttrar)

18 september 2012 20:38

Hualigen för blindtarmen.. stå på dig om du söker läkarvård.
Nu kan han ju säkert förmedla sig så att han blir förstådd..
Men när min dotter med autism hade blindtarmsinflamation så tog ingen henne på allvar och det ledde till att den sprack :(
Vi var på Astrid Lindgrens sjukhus från klockan 12 på dagen till 21 när jag satt att NU åker vi hem... och så sa jag en del annat "icke" nämnbart här... och då blev det fart.. chefsläkaren för avdelningen konstaterade då att det gått så långt så att den även spruckit :(

Kram och lycka till

http://tjejmorsan.blogg.se

 
Freja

Freja

18 september 2012 21:43

Hoppas han blir bättre och att det inte är blindtarmen. Det värsta som finns är när barnen är dåliga, det svider i föräldrasjälen.

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
dianasdrömmard

dianasdrömmard

19 september 2012 06:13

Stackarn, hoppas han är bättre idag stor kram Diana

http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

 
Linda

Linda

19 september 2012 13:26

Det får vi verkligen hoppas att det inte är, blindtarmen, men känner du att det är så då måste du stå på dig och få det kollat!

Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
michan

michan

19 september 2012 14:47

usch vad hemskt :)hoppas det blir bra snart.

http://michaela-michan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards