träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

Förväntningar.

Av anette - 20 september 2012 07:59

Ni vet den där känslan man får när man verkligen ser fram emot något ...... längtan . Jag längtar så till helgen och ett tag såg det trist ut , grabben med sin magont !! Men han e frisk o smärtan är borta . Vad som orsakade det vet vi egentligen inte , men det är ett minne blott och det sprudlar i kroppen min inför helgen !!!

När vi ligger uppe med husvagnen på säsong umgås vi mycket med tre familjer varav två har barn som leker med våra kids. Denna sommaren har varit helt fantastisk med dessa underbara familjer . Tilläggas bör att även syrran med familj varit med ett par gånger , så egentligen är vi fem familjer ihop. Vi har cyklat i karavan till after beach o sett både Mikael Rickfors & Drängarna , besökt Äventyrsland ,

badat ..... ja semesterns lista med aktiviteter ihop kan göras lång . Det är vemodigt när man sen avslutar säsongen , det blir ett avbrupt slut . Men inte i år !!! Vi har bjudit ner hela skaran till oss !! De anländer med sina ekipage i morgon !!! Ett tag skämtade jag med syrran att de var tvugna att komma med deras buss för att de andra kom med sina vagnar men de bor ju bara 7 minuter från oss hahaha.

Vi har en stor skolparkering utanför där de ska övernatta . Sen på lördagen tar vi buss / färja / tåg mot Köpenhamn för att gå på Tivoli ! Det är sista helgen de har öppet och vi hoppas på vackert väder. Kidsen är precis lika förväntansfulla , de ska nämligen gå på skoldiscot på fredag och deras vänner var välkomna att tagga med ;0).

Det är väl lika bra att sätta igång , en kopp Java o sen dra över med Mr Hoover !!

Önskar er en toppen torsdag !!


 


 


Ni ser vilket härligt gäng vi är !!!!







 
 
Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ewa (mamma till 6 döttrar)

20 september 2012 08:31

Låter som en underbar kommande helg :)
Visst är det gott med såna vänner :)

Ha en toppen fin dag!!
Kram

http://tjejmorsan.blogg.se

 
Linda

Linda

20 september 2012 08:53

Förstår att du längtar, du har ju verkligen en toppenhelg att se fram mot. Så låt torsdagen gå fort, eller ;-)
Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Annika

Annika

20 september 2012 13:50

Ja, vad vore livet utan något att längta till. Vilken härlig helg du kommer att få. Kram

http://blogg.amelia.se/ankan67

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards