träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Air Wick doftpinnar

Av anette - 24 september 2012 11:12

 Jag Är Buzzador

och har jag haft mina Air Wick doftpinnar en vecka och tänkte

nu dela med mig av vad jag tycker.

Paketet innehåller 6 st träpinnar samt en flaska med doft olja . Man lägger i 1-6 av de sex medföljande träpinnarna i vasen med oljan. Träpinnarna suger då åt sig doftoljan och sprider doft i hemmet. Ju flera pinnar desto starkare doft. Doften ska räcka i ungefär 4 veckor.

Jag blev lite besviken då det stod att doften skulle vara i upp till 4 veckor . Vad som inte framgår är om det innebär samtliga pinnar eller de pinnar jag har i den söta lilla doftflaskan. Jag satte två pinnar i doften Midnight blackberry & vanilla silk och aromen spred sig snabbt i hela rummet . Nu en vecka efteråt känner man endast en antydning till doft , får nog stoppa i en pinne till :0)

Doften Cool Linen & white lilac valde jag att placera i badrummet . Tre pinnar var på tok för mycket och man fick nästan huvudvärk . Det doftade för starkt .

Men även där en vecka efter har doften falnat avsevärt.

I övrigt måste jag säga att produkten är kanon ! De ser stilrena ut där de står och

smälter in i interiören.

jag har Buzzat mina grannar och vänner och hoppas nu de använder sin kod att rapportera med ;0) . De blev smått överraskade när de själva fick erhålla en varuprov !!!


 



 
 
Stoffisen

Stoffisen

24 september 2012 19:08

Tack för dina fina ord om min blogg. Detsamma. Du har också en hemtrevlig och mysig blogg.
Doftpinnar brukar vara ganska starka i början, men man ska ju inte få ont i huvudet. Tvärtom. Man ska njuta av doften. Det finns tusen olika varianter. De som jag brukar köpa finns på NK och glasflaskan är dessutom en vacker syn för ögat... :)
Men jag ska testa de som du har här på bloggen :)
Kram

http://stoffisen.wordpress.com

 
Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ewa (mamma till 6 döttrar)

24 september 2012 19:48

Åh så spännande att få läsa om den här buzzningen :) Jag ville väldigt gärna buzza den men blev inte uttagen :)
Ha en härlig doftkväll :) Psst.. jag får oxå huvudvärk när det blir för starkt!!
Kram

http://tjejmorsan.blogg.se

 
Annika

Annika

24 september 2012 20:30

Lite lagom doft är bäst. Jag gillar doftljus, men en del luktar så starkt. Ha en fin kväll. Kram

http://blogg.amelia.se/ankan67

 
Freja

Freja

24 september 2012 20:43

Här hemma är det doftförbud eftersom en av katterna är parfymallergiker. De är verkligen mina bebisar...

http://blogg.amelia.se/reddevil

 
Lottiz

Lottiz

24 september 2012 21:27

Trevlig blogg. Har lagt till dig på bloglovin :-D

http://lottizdays.blogg.se

 
Linda

Linda

24 september 2012 22:06

Doftpinnar har jag aldrig testat, men doftljus brukar jag ha :-)

Sv...det är roligt att minnas sig tillbaka många år i tiden när man ser ngn sak 'från förr' (och då är man ju ändå inte så gammal, men våra barn upplever ju en helt annan tid än vad vi gjorde som barn.)

Kram

http://www.enlitenvra.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards