träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Tävlingsdax

Av anette - 26 september 2012 08:29

Då var det dags att lotta ut tre helt underbara kokoskrämer från färg & förändring . 

Denna kräm är perfekt för våra barn . Krämen är silkeslen och enormt krämig . Den har en svag och behaglig doft. En ultramild hudkräm som skyddar och mjukgör samt hjälper huden att binda fukt .

Den lämpar sig för torr och känslig hud. Krämen är inte testad på djur och mina kids älskar den !


 

 

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

 

Jag tävlar hos mammajersmyr om en en burk ekologisk kokoskräm från Färg & Förändring

 

För att deltaga :

1 . gilla färg & förändring på facebook här

2 . gilla mammajersmyr på facebook här

3 Dela tävlingen på din blogg eller facebook med bilden ovan samt texten under med tillhörande länkar

4 . Svara på frågan

I vilken stad finner ni färg & förändring

5 . Kommentera detta inlägget med din bästa motivering till varför just du ska vinna !! samt er delningslänk. Glöm inte din mailadress så jag kan nå dig om du har turen att vinna !!

Tävlingen avslutas den 13 Oktober

 

Lycka till ;0)

 
 
anette carlsson

anette carlsson

26 september 2012 17:28

Jag är gärna med och tävlar. Jag har gillat dig på din face book och har även delat tävlingen därifrån till min face book. Butiken Färg och förändring finns i gröna butiken på Linnègatan i Göteborg och även på Jul på Liseberg, annars finns nätbutiken.

Det vore härligt att få vinna hudkräm för nu när jag passerat 40 års strecket så har min hud blivit torr och jag använder alltid bra ansikts hudkrämer men jag har inte provat denna så det vore intressant att se hur den fungerar,jag tror att den är riktigt bra.

anette carlsson
nettan.klar@gmail.com

http://anette carlsson

 
Nathalié - Äntligen Gravid

Nathalié - Äntligen Gravid

26 september 2012 20:46

gillat båda sidor på fb och delar tävlingen, nathalié teodorson heter jag där.

även bloggat: http://yarp.blogg.se/2012/september/jag-tavlar-hos-mamma-jersmyr.html#comment

Butiken hittar man i den gröna butiken på Linnègatan i Göteborg och man hittar den även på Jul på Liseberg :).

vi väntar vårt första barn, så detta vore ju perfekt redan från början att använda på vår älskling. naturligt är det bästa :).

håller tummarna, kram nathalié
n.teodorson@gmail.com

http://yarp.blogg.se

 
Ingen bild

Sophie

27 september 2012 18:14

1. Jag har gillat båda två på facebook! (Sophie Persson)

2. Jag har bloggat om tävlingen här: http://nollattanpalandet.spotlife.se/2012/09/27/tavlingstips-2/

3. Svaret på frågan är: Butiken finns i den gröna butiken på Linnègatan i Göteborg och man hittar den även på Jul på Liseberg!

4. Min motivering:

En väl fungerande och naturlig hudkräm är vad jag behöver,
men som fattig student blir det inte många kronor över,
Med den här kokoskrämen skulle min hy vara i goda händer,
oavsett om jag är ute i stallet eller dyblöt i farstun anländer,
På vardagslyx och kvalité vill jag helst inte pruta,
och med kokoskrämen från Färg och förändring får jag full valuta!

sophie_persson@yahoo.com

 
Elina

Elina

2 oktober 2012 10:51

Har gillat allt på facebook under namnet "Elina Backeby"
Du finner Färg och form i den goa staden Göteborg.
Här har jag bloggat om tävlingen: http://marklar.blogg.se/tavling/2012/october/tavlar-om-kokoskram.html
Mina fötter, speciellt hälarna ser ut som parmesan ostar, de är så himla torra. Så om jag vann denna olja så skulle jag kunna visa mina fötter utomhus på somrarna utan att skämmas.

min mejl: e.backeby@gmail.com

http://marklar.blogg.se

 
Ingen bild

Maria

4 oktober 2012 15:50

Jag gillar och läser med nöje på blogg och FB!
I Göteborg finns Färg och Förändring.
Jag skulle vilja vinna krämen för att pröva på min son som är(ojda 16år) han har envis torrexem varje höst och vinter.
Mitt mejl: mariaolsson63@gmail.
Har delat tävlingsmomentet från din fb till min, vet dock ej hur jag länkar detta.

 
Ingen bild

Emelie

8 oktober 2012 00:15

1.gillat
2.gillat
3.Delat på facebook, men hur i fridens namn ska jag få dit bilden? Överstiger mina kunskaper. Hoppas det duger ändå!
4.Göteborg
5. http://www.facebook.com/emelie.svensson.77377

Min bror och jag har eksem i vårt arv. Brorsan är olyckligt drabbad och provar all slags alternativa krämer, då vi skyr kortison och helst ej vill ta till det! Kokoskräm har han aldrig testat men skulle bli glad för en burk. Han älskar kokoskakor men skulle aldrig äta kokos på en Robinson-ö, säger han hemma lite kaxigt!

Mvh
Emelie
mimma82@spray.se

 
Ingen bild

Pernilla W

9 oktober 2012 15:47

1 & 2. Jag har gillat båda två på facebook! (Pernilla Wamsjö)
3. Jag tipsar/Länkar till tävlingen på facebook
4. Svaret på frågan: Butiken finns i den gröna butiken på Linnègatan i Göteborg och man hittar den även på Jul på Liseberg!
5 motivering: En kräm som passar liten som Stor, det skulle passa en Mor! Eftersom vi torrisar Är, vore det inte fel att vinna krämen på bilden Här! Vår Hud skriker efter Fukt, hoppas nu denna kokoskräm på torrheten kan råda Bukt ;)
nillwa@hotmail.com

 
Ingen bild

Ulla

9 oktober 2012 18:13

Hej,
Jag har gillat dig och Färg och förändring på FB. Har också länkat till tävlingen på min FB.https://www.facebook.com/ulla.olsson.969
Butiken ligger i Göteborg. Jag är en kokosälskare av stora mått. Jag tycker om kokos både som doft och som smak (t ex kokosglass - mums). Har provat många krämer för min torra hud och det skulle vara spännande att testa denna.
ulla7373@hotmail.com

 
care69

care69

10 oktober 2012 20:20

1 . gilla färg & förändring på facebook: C Care Regn
2 . gilla mammajersmyr på facebook: C Care Regn
3 . Har länkat:
http://care69.blogspot.se/2012/10/13-okt-vinn-kokoskram.html
4 . Svar: Göteborg
5 . Skulle vilja vinna den till min man som har problem med torra händer och armar och speciellt så här års får problem med att de spricker. Han skulle säkert må bra av att testa den.

care69(at)live.se

http://care69.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards