träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

11 september

Av anette - 11 september 2012 07:05

Idag är det en dag som så många blir påminda om . För mig fyller goa väninnan år !!

Grattis Åsa !!

Jag tror att alla på sitt sätt funderar o tänker lite extra på alla de saknade och deras anhöriga som på något vis drabbades av tragedin 2001 !

Men livet rullar på , så även här . Känner mig som en överbelastad tvättmaskin. Man kan ju tycka att jag som går hemma borde ha det tip top , men jag e sååååå trött på att springa o plocka hela tiden , ladda tvättmaskin efter tvättmaskin , o sen ska högarna vikas !!!

Känner att motiveringen börjar tryta hos mig . Vad vill jag egentligen ?


Skit samma , jag tar en kopp Java och funderar.

 

Jag & fina Åsa i våras :0)


Påminner Er om tävlingarna som är igång här inne ;0)


   




 
 
Jaana

Jaana

11 september 2012 08:23

En kopp Java hjälper nog! Ha en bra dag!

http://bananajaana.blogspot.se

 
Linda

Linda

11 september 2012 09:40

Jag tror många av oss kommer ihåg den här dagen som dagen då världen förändrades något. För jag tycker nog att den har förändrats. Den har blivit hårdare och mer misstänksam.
Själv minns jag dagen för elva år sedan som en dag som alla andra. Jag var höggravid med vårt andra barn, plötsligt ringde min syster och sa åt mig att slå igång tv:n och där och då hände ngt...

Jag förstår vad du menar...även om man går hemma orkar man inte ha allt på topp hela tiden. Så är det bara :-)

Önskar dig en bra tisdag.
Linda

http://www.enlitenvra.blogspot.com

 
Jeanette

Jeanette

11 september 2012 18:41

Tänk att kaffe hjälper mot det mesta!
Kram

http://jijsdagar.blogspot.se

 
dianasdrömmard

dianasdrömmard

12 september 2012 06:35

Java brukar hjälpa mot det mesta :) kram Diana

http://xn--dianasdrmmar-cjb.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards