träskor & gummistövlar

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Skifte i antågande

Av anette - 12 september 2012 07:50

Brrr ... det skiftar mot Hösten . En årstid full av färgexplosioner !! Måste komma ut o fota lite !!

Jag gillar hösten , redan igår när det vräkte ner tände jag en massa ljus inomhus .... oh det e såå mysigt ! Få krypa upp i soffan med en gosig filt . Tittar man ut genom fönstrer finns det bara en färgprakt i rabatten , Kärleksörten !! Men ack så fin !!!


 


Fick skickat iväg två arbessökshandlingar igår. Tänk att det ska vara så invecklat hos vissa företag .... då ska man fylla i sitt CV samt personliga brev hos en rekryteringsfirma ........ har ju redan flera upplagor av den varan på flera ställen nu , och nog fasiken skulle allt fyllas i igen !?! !!! Klippa och klistra in var inte ens att tänka på !!

Det är svårt att finna sig ett jobb , när man inte vet vad man vill bli när man blir stor !?!

Men en sak som börjar bli klart - mina hösttävlingar !!!

Ni har väl inte missat att det är inte mindre än tre st på gång !!


     

Tre st kryddburkar slutar den16/9    En st Black soap slutar 18/9    En budskapstavla slutar 21/9


Ju fler som deltar och delar inlägget , desto fler tävlingar blir det framöver , så kom igen och dela glatt vidare ;0)

Vet ni inte hur man länkar resp tävling på er facebook , hjälper jag er gärna ;0)


Önskar er alla en fin dag !




 
 
Vivi

Vivi

12 september 2012 14:42

Oh vilket härligt foto!
Roligt att du vill avra med och tävla hos mig !
Mvh

http://www.missvivis.se

 
Vivi

Vivi

12 september 2012 15:43

Hej igen!
Tack så mycket, desamma himla härliga foton :)
Du hade en massa fina tävlingar på gång ju, men denna gång var det tyvärr inget jag behövde eller har nytta av, så jag snor ingens vinstchans :)
MVH

http://www.missvivis.se

 
Linda

Linda

12 september 2012 19:35

Kärleksörten kan verkligen lysa upp en höstrabatt! Jättefint foto :-) Inte mkt som står i blom nu, men vi har rosor som fortfarande står i blom.
Hösten är härlig. Jag ska nog också försöka ta mig ut på en fotorunda, det är så fint när färgerna skiftar i naturen.
Ha en skön onsdagskväll.

Linda

http://www.enlitenvra.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anette - 9 januari 2013 14:48


 

Av anette - 8 januari 2013 13:21

Först o främst God fortsättning på Er alla !!! Jag tappade blogglusten helt vid jul och den har fortfarande inte riktigt infunnit sig . Julen och nyår har varit trevlig som hos alla er andra , så det blir varken en jul eller nyårsberättelse . Inte ...

Av anette - 26 december 2012 16:48

 " vad som göms i snö " med 85 % är ;        Anita Märsy !!!            stort grattis till dig !     Hör av dig med adress via min mailadress !! ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Av anette - 24 december 2012 23:46

Vilken härlig julafton !!! Lovar fler foton senare men jag fick ju världens bästa julklapp .... Ett nytt objektiv till min kamera ( som jag fick av tomten förra året ) nu ska jag landa i soffan fem minuter ..... Ta hand om er därute ;) ...

Ovido - Quiz & Flashcards