träskor & gummistövlar

Alla inlägg under november 2011

Av anette - 11 november 2011 07:39

Nu går det undan i svängarna :0) , även om dagarna känns långa när man går hemma med krassliga barn så har vi redan hunnit till fredag !!

Precis som mer än hälften av oss skandinavier , planeras det in fredagsmys på hög nivå.

Det är disco för barnen på skolan ikväll , oturligt får ju grabben stanna hemma. Gubben vart in med honom på akuten igår o fick penicillin , han har halsfluss stackaren . Men det blir mys på hemma plan med tv spel o gottis :0)

Usch ja dessa virusar o bassilusker !! Det är tre på gatan som har halsfluss , öroninflammationen är överstökad. Vad kommer jag drabbas av eller jag har turen att slippan den ?

Vad tror Ni ?!?

Det är minusgrader ute , o lite små ruggigt inne. Det är raggisar på o till att få fart på kaminen.




Glöm nu inte mössa & vantar.

Pssst börjar bli dax att se över fåglarnas fröhus ;)


Ha en fin dag


   

Av anette - 10 november 2011 14:17

Usch fy vilken natt !!!

Grabben var riktigt riktigt dålig med hög feber , mardrömmar o hela kitet !

Det var inte roligt kan jag lova .....

När tösen kommit iväg till skolan blev det till att ta igen förlorad sömn !!

Han är fortfarande hängig.

Han fick sina nya glasögon som vi vann från Lensway

 


Det lönar sig att anmäla sig till tävlingar. Plötsligt händer det.

Ni har väl inte missat Cosmopharmas tävling ??? Tävla ni oxå !!! Det gör jag.

Vinnaren får hela den 100% naturliga Organicserien bestående av

18 produkter till ett värde av över 4000 kr!

Klicka på bilden så kommer ni direkt till tävlingen


 



Hoppas ni har en bra dag


 

Av anette - 9 november 2011 20:10

Nu får det räcka med sjukor hos oss !?!


 

Av anette - 9 november 2011 08:50

Alla behöver vi egen lyx tid , eller hur ??

Som förälder kan man behöva en liten lyxig egentid med härliga hud & skönhetsprodukter. Som aktiva barn behövs hudvårdsprodukter till dem oxå , många duschar dagligen efter sport aktiviteter och huden blir hårt utsatt. Det finns så många små detaljer som kan lyxa till det i vår fullspäckade vardag. Roliga detaljer , fina dekorationer ......

Så därför är jag mitt uppe i att fixa fram en tävling till ER mammor som flänger hitan o ditan med era barn :0) eller som försöker få vardagen att gå ihop med resten ;) .....

Håll ögonen öppna !!!

Det blir bla smycken från Xenobia Design


    




roliga prylar från Uffes saker & ting


 


Lyx till mamman från




Titta redan nu in hos dem o fixa era julklappar :0)



och mkt mkt mer !!!

Kika in varje dag för att inte missa den



   

Av anette - 8 november 2011 13:53

 

Av anette - 8 november 2011 08:57

   



Mina favvo jeans " Magic " från Kappahl har snygga nitar o synligt snygga sömmar


 



Min neonrosa klocka som pricken över i :et




 

Av anette - 7 november 2011 14:35



Jag är ett Stoooooort fan av juleskum !! Men det året de kom chokladdoppade trodde jag skulle ...

I år har de verkligen lyckats !!!

Jag som älskar polkagris & mint !!

Detta blir en riktig favorit på gottebordet till jul :0)

Av anette - 7 november 2011 10:35

Satt ju och tittade på Riverdance på tv i lördags. Mina gamla steppskor åkte fram och nog tusan har barnen ärvt lite dansmooves från mamman sin ;0)


     

 


Jodå , för första gången fick gubben min se mig steppa , hm ..... golvet var inte vidare

vackert efter det .......

Ovido - Quiz & Flashcards