träskor & gummistövlar

Alla inlägg under september 2011

Av anette - 27 september 2011 20:04

           

Av anette - 27 september 2011 13:11

No motivation ......


e redan ganska trött på mitt hostande. Valde att sova i soffan för att inte störa resten av huset ;(. Men jag känner mig något

bättre stundvis ...

det sista som lämnar en är ju trots allt hoppet :)

Vi har en underbar tisdag perfekt ute väder. Själv har jag suttit uppkurad i soffan , nu kommer strax kidsen hem så man får väl klä sig hi hi


Önskar er en fin dag ;)

 

Av anette - 27 september 2011 07:26


Ja vad säger man ? I Storbritanien har den blivit super populär och samtidigt väckt stor uppmärksamhet. Den släpptes 14 september o fick då över 150.000 hits sökningar !?!

Vad tycker ni ??? Når budskapet fram ?

Ja, jag tycker det , vilken kille skulle inte vilja se denna o samtidigt få sig en tankeställare ??

Av anette - 26 september 2011 18:10

Jag fortsätter med ämnet facebook. I dagens aftonblad kan ni läsa om hatstormen : mot nya FB. En het debatt både här och där.

Jag har fått en kolumn på högersidan där jag kan se vänner som gör inlägg i icke gemensamma vänner mm mm ................. dels ÄR jag inte intresserad av det o det kan ju vara så att ni inte ens visst

om det eller ???

Jag hade önskat att JAG kunde välja bort att inte se alla PUblika inlägg men tyvärr hittar jag inte det någonstans. Däremot ni som inte riktigt vill dela allt med alla utan hellre enbart vill dela med vänner kika HÄR

Jan Fredriksson , presstalesman menar att det TAR tid att vänja sig . Ja mycket möjligt men hur mkt tid vill man sitta enbart och ändra en massa inställningar !!

Jag gillar den inte I allafall

 


Klicka på bilden om ni INTE GILLAR nya sidan !!

Av anette - 26 september 2011 10:23

Usch fy , förkylning gillas inte här ;(.......

men ingen feber tackar tackar ;)

jag får så attans ont i öron & hals !!! Varje liten hosta , river i halsen.

Har passat på o fått iväg lite arbetsansökningar :) Borde lägga ner lite tid på FB sidan kanske innan lappen åker ut genom fönstret. Nya Facebook lanserades tidigare i veckan och innebär bland annat en ny "ticker"-funktion uppe i högra hörnet där jag kan se vad mina vänner har för sig. Kan säga att det Gillar jag inte alls !!!! alls. Sen ska det tydligen bli mer likt en blogg med en stor header bild på sin profil !?! Det konstiga är att min bonussyster har en helt annan sida !?!

Nej nu ska jag enbart slappa o småpula lite ;)

Önskar er en toppen dag.

Dagens outfit ( en gammal bild )

 

Mysbyxor från H & M

top ........ ingen aning faktiskt

Av anette - 26 september 2011 08:00


 

Igår när vädret var så fantastiskt fint skulle vi på bio med barnen ;) Dennis hade biobiljetter från förra året, som han fick när han sålt jultidningar. Frida hade oxå fribiljett - födelsedagspresent.

Tänk , för en familj går det på över 500 spänn för att titta på film !?! Rena ockerpriset tycker jag !! Sen ska man ha snacks o allt annan som lockar barnen till köp hm ......

Inte undra på att man gör det för sällan.

Vi tittade på Spy Kids 4D . Kan ju med handen på hjärtat säga att jag kände mig måttligt fåning i de där brillorna ha ha ha . Sen den där 4e dimensionen - lukten ........ vid särskilda tillfällen skulle man gnugga på ett ark o känna doften ?!?! Tramsigt värre ,

alla luktade mer lr mindre likadant !!

Filmen i det stora hela ...... helt ok , men jag tror att barnen hade nog uppskattat smurffilmen mer . Spy kids hade lite väl tråkiga scener då barnen blev rastlösa.

Men i det stora hela en helt ok film & en trevlig familjestund ;)

Därefter fick det bli ett besök på McDonalds innan simskolan.

Redan där började jag känna mig kymig o frusen.

Framåt kvällen skar det i halsen på mig,  o

bihålorna började pulsera !!!

Så idag blir det soffläge. Jag som ville träna , sen e det ju zumba ikväll. Inte mkt att göra åt läget mer än att gilla det ;)


 

Av anette - 26 september 2011 07:37

     

Jag gjorde även en vanlig med potatis till övriga familjen ;)

Av anette - 24 september 2011 09:11

 

Klicka på bilden så kommer ni direkt till tävlingen :0)

TÄVLING!! - Vinn ett av fyra olika budskapsarmband eller ett budskapsarmband ā la Surprise!
1. Armband längst upp till vänster: Fem varv med magnetlås, i brunt eller i svart, 5 mm bred rem.
2. Armband längst ner till vänster: Två varv med karbinlås, i svart eller i vitt, 10 mm bred rem.
3. Armband längst upp till höger: Budskapsring på flätad rem, finns i svart, vitt eller rosa.
4. Armband längst ner till höger: Unisexarmband med tag för ett kort budskap.
5. Budskapsarmband ā la Surprise: Du chansar. ;) Kan avslöja att armbandet innehåller pärlor.

Valfritt budskap på alla armband, eller om du hellre vill ha namn.


Eftersom jag e så nöjd med hennes smycken tycker jag ni ska vara med i tävlingen !!

Ovido - Quiz & Flashcards